World Of Warcraft Shadowlands 9.0.5Yama Notları

World Of Warcraft’ın son yaması, küçük değişikliklerden oluşan bir yığın oluşturur ve oyuncuların Mythic + teçhizatlarını yükseltmelerine yardımcı olmak için Valor Puanları ekler.

World of Warcraft’ın en son yaması çok yakında çıkacak ve ortalama bir oyuncunuz için kesinlikle bir fark yaratacak bir dizi küçük değişiklik getiriyor. Bu, Şubat ayında duyurulan belli başlı Chains of Domination güncellemesi olmasa da, oyuncuların Shadowlands ile bildirdiği önemli bir sorunu ele alıyor: PvP’ye ya da diğer içeriklere katılmadan oyunsonu boyunca ilerleyememe. Yalnız oyuncular olarak eğlenmeyin.
Bu kalıcı sorunu hafifletmek için 9.0.5 Yaması, oyuncuların Mythic + gear’larını yükseltmek için kullanacakları bir para birimi olan Valor Points’i yeniden sunuyor. Valor Points sistemi hala erken aşamalarda olsa da, esasen oyuncuların Mythic + zindanlarını tamamladıklarında kazandıkları ve mevcut teçhizatlarını artırmak için harcayabilecekleri bir para birimidir, zindandan arzu ettiğiniz düşüşü eksiksiz olarak alamadığınız vakitler için. . Nadir ve epik Covenant Callings, oyunculara Cesaret verir.

Diğer değişiklikler açısından, yama oyunun pek çok yönüne, özellikle de bireysel sınıflara küçük değişiklikler getiriyor. Bu değişiklikler bir hayli ayrıntılıdır, bu sebeple, seçtiğiniz sınıfın nasıl değiştirildiğini öğrenmek istiyorsanız, aşağıda belirtilen yama notlarına gitmek muhtemelen en iyisidir. Yama ayrıca Covenant yoldaşlarını savaşta biraz daha etkili hale getirecek şekilde ayarlıyor.

Macera Serüveni

Kyrian Mutabakat Arkadaşları
  • Kyrian Phalanx sağlığı% 16 arttırıldı.
  • Geliştiricilerin notu: Phalanx’lar, Halberdier’lara göre hala güçsüz hissediyorlar, bu nedenle oyuncular kadrolarını en üst seviyeye çıkarmadan önce tank rolünü doldurmalarına izin vermek için onlara biraz ek dayanım veriyor.
Necrolord Mutabakat Arkadaşları
  • Bonesmith Heirmir Tırtıklı Omuz Bıçaklarının düşmana geri hasar vermemesi sorunu giderildi.
  • Maldraxxus Plaguesinger’ın Plague Song şarkısı yeniden tasarlandı – Plague Song artık her turda menzilli düşmanlara hasar veriyor.
  • Rencissa the Dynamo’nun büyü etkinliği% 40 arttırıldı.
  • Assembler Xertora’nın büyü etkinliği% 10 arttırıldı.
  • Rattlebag’ın büyü etkinliği% 20 arttırıldı.
  • Geliştiricilerin notu: Bazı Necrolord Covenant Yoldaşlarının güvenilir şekilde hasar vermediği birkaç sorunu çözdük. Ek olarak, birkaç arkadaş, hedeflerine uygun bir gelişme elde etti.

Gece Fae Antlaşması Arkadaşları

  • Qadarin büyü etkinliği% 24 arttırıldı.
  • Blisswing’in hasar azaltması artık doğru biçimde düşmanlar için geçerli.
  • Yira’liya’nın sağlığı% 16 ve büyü etkinliği% 50 arttı.
  • Duskleaf sağlığı% 20 ve büyü etkinliği% 25 arttırıldı.
  • Lloth’wellyn’in sağlığı% 33 ve yetenek hasarı% 25 arttırıldı.
  • Geliştiricilerin notu: Birkaç Gece Fae Covenant Yoldaşı, farklı rollerinde umduğumuz kadar iyi yerleşmemişlerdi, bunu ele almak için pek çok becerisi geliştirdik ve bazı Yoldaşların genel kırılganlığını azalttık.

Venthyr Covenant Companions

  • Venthyr Nightblade saldırısı% 25 arttırıldı.
  • Geliştiricilerin notu: 9.0.2’de Venthyr’de yapılan değişikliklerin ortaya çıkışından genel itibari ile memnunuz, ancak bestelerini doldurmak için Nightblades kullanan oyunculara bazı ek yardımlar sunmak istedik.

Karakterler

  • Ölümsüz pelerini giyen terkedilmişler kadar parçalanmış olacak

Sınıflar

“Ashen Hallow (Venthyr Paladin), Abomination Limb (Necrolord Death Knight), Swarming Mist (Venthyr Death Knight), Death’s Due (Night Fae Death Knight), Wild Spirits (Night Fae Hunter), Resonating Arrow (Kyrian Hunter) ve Ancient Artçı Şok (Night Fae Warrior)” görsel efektleri artık zindanlarda ya da baskınlarda kullanıldığında müttefik oyunculara daha az karşı çıkacak. Bu değişiklikler hala yinelemelerden geçiyor ve nihai olmayabilir.
Pek çok yetenek, oyuncunun uğraşmadığı savaş sırasındaki düşmanlardan kaçınmada artık çok daha iyi “(söz gelimi, Convoke the Spirits, Starfall, Chain Harvest, Fel Bombardment, Divine Toll)”.

 

  • ÖLÜM ŞOVALYESİ
  • Don
  • Inexorable Assault’un (Talent) Spell Reflection’ı tüketmesine sebep olan bir sorun düzeltildi.
  • Kutsal olmayan
  • Unholy Pact’in (Yetenek) kimi zaman büyük raid patronlarına vurmamasına sebep olan bir sorun giderildi.
  • Mutabakat Yetenekleri
  • Shackle the Unworthy (Kyrian) hasarı% 15 arttırıldı ve hasar azaltma zayıflatması% 8’e çıkarıldı (% 5’ti).
  • Abomination Limb (Necrolord) artık Death Knight kitle kontrolünde doğru hasar veriyor ve düşmanları çekiyor.
  • Abomination Limb (Necrolord) artık Stealth’teki düşmanları çekmiyor.
  • Death’s Due (Night Fae) hasar azaltma zayıflatması ve Strength güçlendirmesi, istif başına% 2’ye çıkarıldı (% 1’di). Artık 4 defaya kadar istifleniyor (8’di).
  • ŞEYTAN AVCISI
  • Tahribat
  • Unbound Chaos (Talent) hasarı% 500’e çıkarıldı (% 300’dü).
  • Covenant Yetenekleri
  • Elysian Decree (Kyrian) hasarı, Vengeance Demon Hunters için% 10 düşürüldü.
  • Fodder to the Flame (Necrolord) yeniden tasarlandı – Hasar veren yeteneklerinizin, 25 saniyeliğine Theatre of Pain’den bir iblis çağırma şansı var. Throw Glaive, iblislere ölümcül hasar verir ve öldüğünde patlayarak yakındaki düşmanlara hasar verir ve sizi maksimum sağlığınızın% 30’u kadar iyileştirir. Patlama, 5 hedefin ötesinde daha az hasar verir.
  • Av (Gece Fae) hasarı, İntikam İblis Avcıları için% 10 düşürüldü.
  • Sinful Brand (Venthyr) hasarı, Vengeance Demon Hunters için% 10 düşürüldü.
  • Kanallar
  • Repeat Decree (Kyrian) temel hasarı artık% 15 (% 25’ti).
  • Fel Defender artık Vengeance Demon Hunters için Fel Devastation’ı etkiliyor (Fiery Brand’tı).
  • Demonic Parole, Imprison’un süresi dolduğunda artık yaratıklarla çatışmayacak.
  • DRUID
  • Restorasyon
  • Rejuvenation’ın periyodik iyileştirmesi% 12 arttırıldı.
  • Wild Growth iyileştirmesi% 7 arttırıldı.
  • Covenant Yetenekleri
  • Adaptive Swarm (Necrolord) hasarı ve iyileştirmesi% 25 arttı ve periyodik etkilerin etkinliği% 25’e çıkarıldı (% 20’ydi). Balance Druids için periyodik etkilerin etkinliği% 35’e yükseldi.
  • Convoke the Spirits (Night Fae) artık Guardian ya da Restoration Druidler için Full Moon ve Feral Frenzy kullanamayacak.
  • Kanallar
  • Endless Thirst (Venthyr) artık 1. Derecede kritik vuruş şansınızı istif başına% 0,8 artırıyor (% 0,5’ti).
  • Avcı
  • Avcıların Primal Rage kullanırken Sated debuff’ından kaçınmasına izin veren bir sorun düzeltildi.
  • Avcılar haritalarını açtığında ya da bir ifade kullandığında Ölümün Hissettirilmesinin iptal edilmesine sebep olan bir sorun düzeltildi.
  • Canavar Ustalığı
  • Spitting Cobra (Talent) hasarı% 260 arttırıldı.
  • Nişancılık
  • Trick Shots’tan yararlanan bir Amaçlı Atıştan hemen sonra Volley (Yetenek) kullanmanın kimi zaman Trick Shots efektini uygulamaması sorunu giderildi.
  • Hayatta kalma
  • Kaplumbağa Sureti etkinken Çelik Tuzak’ın (Yetenek) kullanılabilir olmasına sebep olan bir sorun giderildi.
  • Covenant Yetenekleri
  • Yankılanan Ok’un (Kyrian) karakterinizin arkasına atılamaması sorunu giderildi.
  • Death Chakram (Necrolord) hasarı% 15 arttırıldı.
  • Flayed Shot (Venthyr) süresi 18 saniyeye çıkarıldı (14 saniyeydi) ve Focus maliyeti yok (10’du). Flayer’s Mark artık bir sonraki Kill Shot’ınızın hasarını da% 25 arttırıyor.
  • Kanallar
  • Bazen diğer bir oyuncunun Avcı İşareti uygulandığında Markman’s Advantage güçlendirmesinin kaldırılmasına sebep olan bir sorun düzeltildi.
  • Brutal Projections’ın kimi zaman erken sona ermesine sebep olan bir sorun düzeltildi.
  •  
  • MAGE
  • Covenant Yetenekleri
  • Radiant Spark (Kyrian) hasarı% 20 arttırıldı.
  • Deathborne (Necrolord) süresi 25 saniyeye (20 saniyeydi) ve Spell Power güçlendirmesi% 15’e çıkarıldı (% 10’du).
  • Eziyet Aynaları (Venthyr)
  • Arcane: Artık bir ayna tüketildiğinde bir yığın Clearcasting veriyor (mana idi).
  • Fire: Fire Blast cooldown azaltması 6 saniyeye çıkarıldı (4 saniyeydi).
  • MONK
  • Mistweaver
  • Vivify artık% 3.8 mana harcıyor (% 4.1’di).
  • Renewing Mist artık% 1.8 mana harcıyor (% 2.2’ydi).
  • Windwalker
  • Xuen, White Tiger artık Hibernate, Polymorph ve Fear kitle kontrol etkilerine karşı savunmasız.
  • Touch of Death artık Mastery: Combo Strikes’ten etkilenecek.
  • Storm, Earth ve Fire’ın kullanımının kimi zaman yakındaki düşmanların Stealth’ini bozmasına sebep olan bir sorun düzeltildi.
  • Beyaz Kaplan Xuen’ın Stealth’teki düşmanları hedef almasına sebep olan bir sorun giderildi.
  • Tiger Palm’ın Storm, Earth ve Fire etkinken ek bir Mark of the Crane yığını vermesine sebep olan bir sorun düzeltildi.
  • Tek bir hedefle savaşırken Mark of the Crane’in maksimum yüklerde kalıcı olarak korunmasına izin veren bir sorun düzeltildi.
  • Storm, Earth ve Fire ruhlarının Fists of Fury, Rising Sun Kick ve Whirling Dragon Punch (Talent) kullanmasını engelleyebilecek bir sorun giderildi.
  • Monk’s Fists of Fury kanalı sona erdikten sonra Storm, Earth ve Fire ruhlarının Fists of Fury’yi yönlendirmeye devam etmesine izin veren bir sorun giderildi.
  • Hedefler Keşiş’in işareti etkinken ölürse, Spinning Crane Kick’in hasarının Mark of the Crane tarafından düzgün şekilde artırılmamasına neden olabilecek bir sorun giderildi.
  • Covenant Yetenekleri
  • Faeline Stomp’un (Night Fae) yaratıklarla çatışmada kullanıldığında hasar vermemesine sebep olan bir sorun düzeltildi.
  • Fallen Order’ın (Venthyr) düşmüş Tiger ve Ox ustalarının istatistikleri% 20 artırıldı.
  • PALADIN
  • Kutsal
  • Holy Shock artık% 16 mana harcıyor (% 14’tü).
  • Koruma
  • Ardent Defender’ın iyileştirmesi artık görsel bir etkiye sahip.
  • Covenant Yetenekleri
  • Vanquisher’s Hammer (Necrolord) artık kullanıldığında 1 Holy Power oluşturuyor.
  • Kanallar
  • Ringing Clarity’den (Kyrian) gelen ekstra büyüler artık isabetler arasında daha uzun bir gecikmeye sahip. Ek olarak, Divine Toll’dan etki alanı Yargı vuruşları artık PvP’de% 25, Ringing Clarity ile tetiklenen Judgment, PvP’de% 25 azaltılır.
  • Virtuous Command artık tetiklendiğinde bir saldırı animasyonu oynatmayacak.
  • Templar’s Vindication’dan gelen ek Templar’s Verdict’in ilk Templar’s Verdict’e göre hasar vermemesine sebep olan bir sorun düzeltildi.
  • PRIEST
  • Disiplin
  • Spirit Shell (Talent) artık yapılan iyileştirmenin% 80’ini emiyor (% 100’dü) ve soğurma limiti artık maksimum Sağlık yerine kullanıcının Büyü Gücüne dayanıyor.
  • Kutsal
  • Divine Hymn, 15 saniyeliğine (8 saniyeydi) alınan iyileştirmeyi% 4 arttıracak (% 10’du). 5 defaya kadar yığınlar (yığın yoktu).
  • Gölge
  • Mastery: Shadow Weaving artık hasar artırıcı etkilerden pek çok kez faydalanmayacak.
  • Shadowy Apparitions artık hedeflere hasar vermezlerse Stealth düşmesine neden olmuyor.
  • Covenant Yetenekleri
  • Fae Guardians (Night Fae) Guardian Faerie artık% 20 hasar azaltma sağlıyor (% 10’du) ve Wrathful Faerie artık bir müttefik hedefliyken Fae Guardians kullanılırsa otomatik şekilde en yakın düşman hedefine gönderilecek.
  • Wrathful Faeries (Night Fae) artık hedefte birden çok Wrathful Faeries aktif olduğunda, kullanan Priest’e doğru biçimde kaynak sağlıyor.
  • Mindgames (Venthyr) artık yansıtıldığında kendinden gelen hasarı ya da iyileştirmeyi tersine çevirmiyor.
  • Kanallar
  • Fae Fermata (Gece Fae) Fae Muhafızları artık faydalarının% 80 etkili bir kopyasını bırakıyor (% 60’tı) ve artık çifte fayda için bir Faerie’nin üzerine istiflenemiyor.
  • ROGUE
  • Suikast
  • Seviye 56: Yeni Pasif: Kovalamaca Kes – Envenom, Slice ve Dice’inizin süresini harcamış olduğunuz combo puanı başına 3 saniyeye kadar uzatır.
  • Venomous Wounds artık 8 Energy yeniliyor (7’ydi).
  • Slice and Dice (Rank 2) kaldırıldı.
  • Crimson Tempest’in (Talent) Alacrity (Talent) tetiklemesini engelleyen bir sorun giderildi.
  • Poison Bomb (Yetenek) ‘in kalabalık kontrolünü bozmadan Sapped hedeflere hasar vermesine izin veren bir sorun giderildi.
  • İncelik
  • Stealth’e girerken Premeditation (Talent) uygulamasının nadiren uygulanmamasına sebep olan bir sorun düzeltildi.
  • Covenant Yetenekleri
  • Echoing Reprimand’ın (Kyrian), Stealth’ten kullanıldığında Subtlety Rogue’lar için Find Weakness’ı uygulamasına sebep olan bir sorun düzeltildi.
  • Serrated Bone Spike (Necrolord) ilk hasarı% 300 arttı ve artık hedefe vurduktan sonra 1 combo point artı her aktif kemik spike için 1 veriyor.
  • Serrated Bone Spike (Necrolord) artık hedef savaştan çıktığında kaldırılacak ve artık bir şarjı iade etmeyecek ve hedef bütünüyle iyileştiğinde kaldırılacak.
  • Serrated Bone Spike’ın (Necrolord) ilk hasarının kritik vuruş yapmasını engelleyen bir sorun giderildi.
  • Serrated Bone Spike’ın (Necrolord) kanama zayıflatmasının Doomblade’den (Efsanevi Güç) Envenom hasar bonusuna sayılmasını engelleyen bir sorun giderildi.
  • Serrated Bone Spike’ın (Necrolord) hasarı artık Assassinations ‘Mastery: Potent Assassin ile doğru biçimde artırıldı.
  • Broadside (Outlaw Talent) artık Sepsis’in (Night Fae) ek bir combo point oluşturmasına neden oluyor.
  • Flagellation (Venthyr) artık Energy harcamıyor (20 Energy’ydi), süresi 12 saniyeye düşürüldü (20 saniyeydi), Haste artık anında kazanıyor ve artık ikinci bir etkinleştirmeye sahip değil. Flagellation’ın ilk hasarı% 270 arttı, combo puanlarının harcanmasından gelen ek hasar% 160 arttı ve kullanıldıktan sonra 1 kez hasar veriyor (3’tü).
  • Kanallar
  • Lashing Scars (Venthyr) artık 4 ek kirpiğe neden oluyor (2’ydi). Bu, Rogue’un etkinleştirildiğinde% 5 Hızla başlamasına izin verecektir.
  • Herhangi bir Roll the Bones geliştirmesinin süresi dolduğunda Oranları Say güçlendirmesinin kaldırılmasına sebep olan bir sorun giderildi.
  • ŞAMAN
  • Chain Lightning hasarı% 35 arttırıldı.
  • Lightning Shield hasarı% 415 arttırıldı.
  • Elemental
  • Earth Shock hasarı% 30 arttırıldı.
  • Deprem hasarı% 70 arttı.
  • Lava Beam hasarı% 35 arttırıldı.
  • Lava Burst hasarı% 10 düşürüldü.
  • Artırma
  • Lava Lash hasarı% 40 arttırıldı.
  • Stormkeeper (Talent) artık Chain Lightning’i% 300 arttıracak (2 Lightning Bolts’du% 150 idi).
  • Stormbringer artık Ice Strike (Talent) ve Sundering (Talent) ile düzgün şekilde tetiklenebilecek.
  • Stormkeeper (Talent) ve Maelstrom Weapon (Talent) ‘in her ikisinin de Chain Lightning hasarını aynı anda artırdığı bir sorun düzeltildi.
  • Restorasyon
  • Lava Burst hasarı% 10 düşürüldü.
  • Earthen Wall Totem’in (Yetenek), bir alan hasarı büyüsü birden çok müttefike vurduğunda amaçlanandan daha fazla hasarı emebilmesi sorunu giderildi.
  • Covenant Yetenekleri
  • Vesper Totem (Kyrian) hasarı ve iyileştirmesi% 25 arttırıldı.
  • Fae Transfusion (Night Fae) hasarı% 25 arttı, hasar dönüşümünden gelen iyileştirme% 60’a yükseldi (% 40’tı) ve iyileştirme yarıçapı 20 yardaya çıkarıldı (12 yardaydı).
  • Primordial Wave’in (Necrolord) Enhancement Lightning Bolt etkisi artık% 150 hasar veriyor (% 100’dü).
  • Primordial Wave’in (Necrolord) Mercenary Mode’daki müttefiklerde kullanılamamasına sebep olan bir sorun giderildi.
  • Chain Harvest (Venthyr), Elemental ve Restoration Shaman için hasar ve iyileştirme% 15 arttı.
  • Chain Harvest (Venthyr), oyuncular onu Maelstrom Weapon ile anında kullanabildiklerinde artık Action Bar’da yanacak.
  • FALCI
  • Curse of Tongues artık 1 dakika sürüyor (30 saniyeydi) ve düşman oyunculara karşı 20 saniye sürüyor (12 saniyeydi).
  • Izdırap
  • Malefic Rapture artık hedeflerin hasar vermemesi halinde Stealth’i düşürmesine neden olmuyor.
  • Seed of Corruption, tohum patladığında Warlock kitle kontrolünde ise artık düzgün bir biçimde hasar veriyor ve Corruption uyguluyor.
  • İblis bilimi
  • Dreadstalkers, Demonic Tyrant, Vilefiend, Nether Portal iblisleri ve Grimoire’ı çağırın: Felguard artık birincil evcil hayvan komutlarını dinleyecektir.
  • Call Dreadstalkers’ın saldırı gücü% 10, Dreadbite ve Dreadlash hasarı% 10 arttı.
  • Yıkım
  • Mastery: Chaotic Energies artık Corruption’ın hasarını düzgün bir biçimde arttırıyor.
  • Covenant Yetenekleri
  • Scouring Tithe (Kyrian) artık Warlock’un amacıyla yüzleşmesini gerektiriyor.
  • Decimating Bolt (Necrolord) hedefin eksik canından gelen ilave hasar% 100’e çıkarıldı (% 60’tı).
  • Hedefine doğru ilerlerken Yaklaşan Felaket (Venthyr) hasarı% 10 ve patlama hasarı% 15 arttırıldı.
  • Yaklaşan Felaket (Venthyr) artık hedefe giden yolundaki Totemlere hasar vermiyor.
  • SAVAŞÇI
  • Cyclone etkisi altındaki hedeflere Intervene uygulanmasına izin veren bir sorun düzeltildi.
  • Öfke
  • Şarj sırasında Kasırga kullanılırsa Kasırga güçlendirmesinin Savaşçıya uygulanmasını engelleyen bir sorun giderildi.
  • Koruma
  • Tüm yeteneklerin hasarı% 10 arttırıldı. Thunder Clap’ın hasarı ek bir% 10 arttırıldı.
  • Covenant Yetenekleri
  • Conqueror’s Banner (Necrolord) yeniden tasarlandı – Brandish the Conqueror’s Banner, size ve en yakın 2 müttefikinize 400 Mastery ve% 30 artırılmış hareket hızı kazandırıyor ve hareket hızının% 100’ün altına düşmesini engelliyor. Soğuma süresi artık 2 dakika (3 dakikaydı), süre artık 15 saniye (20 saniyeydi) ve Öfke üretimi artık Silahlar ve Koruma için saniyede 4 Öfke ve Hiddet için saniyede 6 Öfke oldu.
  • Kanallar
  • Veteran’s Repute (Necrolord) artık Conqueror’s Banner’ının Glory yığını vermesine neden olmayacak.
  •  
  • Sözleşmeler
  • Necrolord
  • Covenant Yeteneği
  • Fleshcraft yeniden tasarlandı – 3 saniyede (4 saniyeydi), 2 dakika boyunca maksimum sağlığınızın% 40’ına eşit hasarı emen bir et ve kemik kalkanı oluşturun. Yönlendirme sırasında aldığınız hasar% 20 azalır. Pasif etki – Bir düşmanın cesedinin yanına gitmek, Fleshcraft’ın bekleme süresini 1 saniye düşürmek için özünü tüketir.
  • Plaguefall zindanı içerisindeki sümük yaratıklar artık cesetleri Fleshcraft’ın pasif etkisiyle tüketildiğinde güçlendirmelerini verecekler (Fleshcraft’ın cesetleri üstünde kullanıldığı zamandı).
  • Soulbinds
  • Volatile Solvent (Plague Deviser Marileth) artık Fleshcraft’ın pasif etkisi bir cesedin özünü tükettiğinde tetikleniyor (Fleshcraft kullanıldığında).
  • Resourceful Fleshcrafting (Bonesmith Heirmir) yeniden tasarlandı – Fleshcraft’ın pasif etkisi bir ceset tükettiğinde, Fleshcraft’ın soğuma süresi 1 saniye daha azaldı.
  • Animasyon Yönetmeni: Akan Güç – Ritüeller Evi
  • Skelton Command artık Fleshcraft’ın pasif etkisi bir ceset tükettiğinde bir iskelet çağırıyor. Bu etkinin iskeletleri çağırma arasında 5 saniyelik bir bekleme süresi vardır.
  • Gece Fae
  • The Queen’s Conservatory’deki ruhlar hayata dönmek için can atıyor ve artık oyunculara kendileri ile konuşmak mecburiyetinde kalmadan otomatik şekilde ödüllerini verecekler.
  • Soulbinds
  • Ölümcül darbenin çok büyük bir aşırılığa neden olması halinde kimi zaman oyuncuların Podtender (Dreamweaver) aracılığı ile ölmesine sebep olan bir sorun düzeltildi.
  • Venthyr
  • Ember Court
  • Kalıcı LCV’ler
  • En İyi Arkadaş statüsüne ulaştığınız misafirler şimdi size kalıcı bir LCV veriyor.
  • Kalıcı RSVP, hesabınızdaki tüm karakterlerin bu konuğu RSVP görevlerini tekrar tamamlamadan gelecekteki Ember Mahkemelerine davet etmesine izin verecektir.
  • Sinfall’daki Temel şimdi Exalted with the Ember Court’ta bir Bind on Account kitabı satıyor. Kitap, Dredger Butler’ınıza Ember Courts’u takip eden Temizleme ve Yeniden Stoklama görevlerini nasıl yapacağınızı öğretecek.
  • Temel ve Leydi Ilinca’nın bir kerelik itibar eşyaları öğrenildikten sonra artık görünmeyecek.
  • Droman Aliothe’in RSVP’si artık oyuncuların öğeler için Bastion ve Maldraxxus’a girmelerini gerektirmiyor.
  • Soulbinds
  • Taştaki Hizmetin (General Draven) savuşturulmasına izin veren bir sorun giderildi.
  •  
  • Zindanlar ve Baskınlar
  • Kefaret Salonları
  • Loyal Stoneborn artık bir Venthyr oyuncusu tarafından Charmed yapıldığında 45 saniye devam ediyor (30 saniyeydi).
  • Loyal Stoneborn hasarı artık% 50 düşürülürken, Charmed ve Stoneborn Boon süresi 45 saniyeye çıkarıldı (30 saniyeydi).
  • Sanguine Derinlikleri
  • Anima Cage artık etkinleştirildikten sonra 1 dakika devam edecek (45 saniyeydi). Etkinken, Sinfall Boon yakınlarda herhangi bir düşman öldürüldüğünde (belirli düşman türlerindeydi) oyunculara uygulanır ve süresi 75 saniyeye çıkarılır (60 saniyeydi).
  • Anima Kafeslerinden birini devriye gezen Nöbetçi Odası’ndan uzaklaştırdı.
  • Efsanevi Keystone Zindanları
  • Mythic Keystone oyuncularının her hafta aldığı ilk seviye belirleme formülü ayarlandı.
  • Önceden, oyuncular daima Sezon 1’de şimdiye kadar tamamladıkları en yüksek seviyenin altında bir Keystone 1 seviyesi alıyorlardı.
  • Bu değişiklikten sonra, Keystone seviyesi, oyuncular tekrar daha yüksek bir Keystone seviyesini tamamlayana kadar haftada 1 azalmaya devam edecek.
  • Örneğin, 15. Seviye Keystone’u tamamlayan bir oyuncu, sonraki hafta 14. Seviye Keystone alacak. O hafta 15 ya da daha yüksek bir Keystone’u tamamlamazlarsa, sonraki hafta bir seviye 13 Keystone alacaklar.
  • Plaguefall
  • Domina Venomblade
  • Brood Assassins artık Necrotic Affix’i tetiklemiyor.
  • Sanguine Derinlikleri
  • General Kaal’ın Eldiveni
  • Stonewall Gargons artık Necrotic Affix’i tetiklemiyor.
  •  
  •  
  • Eşyalar ve Ödüller
  • Topluluk tarafından oylanan The Wandering Ancient binek artık kullanılabilir!
  • Mythic Keystone dungeonlardan elde edilen teçhizatlar artık Mythic Keystone dungeonları ve covenant Callings’i tamamlayarak kazanılan yeni bir para birimi olan Valor ile yükseltilebilir. Haftalık Valor sınırı, ilk haftada kazanılabilir 5000 Valor’dan başlayacak ve her hafta 750 Valor artacaktır. Bir karakterin bir seferde tutabileceği maksimum 1500 Valor olacaktır. Yamadan önce düşen donanım yükseltilemez.
  • 200 Öğe Seviyesi: İlk öğe yükseltme seviyesi.
  • 207 Eşya Seviyesi: Keystone Explorer başarımını gerektirir – Sekiz Shadowlands zindanının hepsini Mythic 5 veveyaha yüksek bir süre içinde tamamlayarak kazanılır.
  • 213 Eşya Seviyesi: Shadowlands Keystone Conqueror başarımını gerektirir – Tüm Shadowlands zindanlarını vakit sınırı içinde Mythic 10 ya da üstünde tamamlayarak kazanılır.
  • 220 Eşya Seviyesi: Shadowlands Keystone Ustası başarımını gerektirir – Tüm Shadowlands zindanlarını vakit sınırı içinde Mythic 15 ya da üstünde tamamlayarak kazanılır.
  • Zamanlayıcı sona erdikten sonra bir Mythic Keystone zindanı tamamlamak artık ikinci bir eşya ile ödüllendirilecek. İkinci öğenin öğe seviyesi biraz daha düşük olacaktır (söz gelimi, bir Mythic 7 Keystone zindanını bitirmek, ancak zamanlayıcıyı tamamlamamak artık partiyi 200 iLvl öğesi ve bir 197 iLvl öğesi ile ödüllendirecek.
  • Great Vault raid ganimet gereksinimleri artık 3/6/9 raid patronlarını yenmek (3/7 / 10’du).
  • Potency Conduits artık Castle Nathria’veya düşüyor.
  • Oyuncular Covenant’ları ile 40 Nam’a ulaştığında, haftalık 1000 Anima toplama görevi artık size 1500 altın verecek.
  • Oyuncular Covenant’ları için maksimum miktarda Ruh topladıktan sonra, Ruhları Maw’dan kurtarmak için haftalık göreviniz artık size 500 Canavar verecek.
  • Rhinestone Güneş gözlükleri artık dönüşümde kullanılabilir ve bulunduktan sonra koleksiyonunuzda görünecektir.
  • Madde seviyesi 75’in altındaki eşyalar için satıcı fiyatları ayarlandı.
  • Lightless Force silah büyüsü artık çatışma dışı ya da kitle kontrolündeki düşmanları hedeflemiyor.
  • Hunger of the Pack trinket artık hareket hızı yüzdesi yerine Speed stat’ı veriyor.
  • Barrier Generator Toy artık anlık PvP’de kullanılamayacak.
  • Runecarving Efsanevi Öğeler
  • ÖLÜM ŞÖVALYESİ
  • Kan
  • Phearomones artık Death and Decay’inizdeyken% 10 Haste veriyor (% 8’di).
  • Crimson Rune Weapon artık Dancing Rune Weapon’ın 5 Bone Shield yükü oluşturmasına neden oluyor ve Dancing Rune Weapon’ın cooldown süresini 5 saniye düşürüyor (3 saniyeydi).
  • Vampiric Aura artık Vampiric Blood’ın süresini 3 saniye uzatıyor ve bu süre boyunca% 5 Leech veriyor.
  • Gorefiend’s Domination artık Vampiric Blood kullanıldığında 45 Runic Power veriyor.
  • Kutsal olmayan
  • Reanimated Shambler patlama hasarı% 5 arttı ve şimdi yaklaşık olarak her 1.75 dakikada bir tetikleniyor (1.5’ti).
  • ŞEYTAN AVCISI
  • Fel Bombardment’ın güçlendirme süresi 40 saniyeye çıkarıldı (30 saniyeydi) ve tetiklenme şansı% 5 arttırıldı.
  • Darkglare Medallion’un tetiklenme şansı% 40’a çıkarıldı (% 20’ydi) ve artık kullanılacak olan Eye Beam ya da Fel Devastation’ın Fury’sini de iade ediyor.
  • Tahribat
  • Burning Wound hasarı zamanla hasarı% 100 ve Immolation Aura hasarı% 65 arttırıldı (% 50’ydi).
  • İntikam
  • Collective Anguish’in çağrılan müttefikinden atılan Eye Beam artık daima kritik vuruşlar yapıyor.
  • Spirit of the Darkness Flame’in Fiery Brand anlık hasarı% 20 arttırıldı (% 15’ti).
  • DRUID
  • Vahşi
  • Cat-Eye Curio artık% 30 Energy yeniliyor (% 25’ti).
  • Her iki Frenzyband etkisi de% 50 artırıldı.
  • Muhafız
  • Legacy of the Sleeper’s Berserk açıklaması artık Druid’in aktifken kitle kontrolüne karşı bağışık olduğunu belirtiyor.
  • Restorasyon
  • Verdant Infusion, Swiftmend hedefi üstündeki iyileştirme etkinizin süresini 10 saniye uzatır (8 saniyeydi).
  • Avcı
  • Canavar Ustalığı
  • Dire Command artık tetiklenme şansı% 30 (% 20’ydi).
  • Rylakstalker’in Piercing Fangs kritik hasarı% 35’e çıkarıldı (% 20’ydi).
  • Flamewaker’s Cobra Sting’in tetiklenme şansı artık% 50 (% 25’ti).
  • Qa’pla, Eredun War Order artık Kill Command’ın cooldown süresini sıfırlıyor (cooldown’u 5 saniye düşürüyordu) ve ek bir pasif etkiye sahip – Barbed Shot% 10 daha fazla hasar veriyor.
  • Nişancılık
  • Surging Shots artık Rapid Fire’ın% 35 ek hasar vermesine neden oluyor (% 25’ti).
  • Eagletalon’s True Focus artık Trueshot’ın süresini de 3 saniye artırıyor ve tüm Focus maliyetlerini% 25 düşürüyor (% 50’ydi).
  • Serpentstalker’s Trickery artık Wild Spirits’i (Night Fae Yeteneği) iki kez tetiklemiyor.
  • Hayatta kalma
  • Latent Poison Injectors hasarı% 15 arttırıldı.
  • MAGE
  • Disciplinary Command, Critical Strike hasarını% 20 arttıracak (% 15’ti).
  • Dakika başına Genişletilmiş Potansiyel işlem sayısı 2’ye çıkarıldı (1,66’ydı).
  • Esrarengiz
  • Yığın başına Arcane Harmony hasarı% 8’e çıkarıldı (% 7’ydi) ve etki 18 kata kadar istiflenir (15’ti).
  • Ateş
  • Molten Skyfall artık 18 Fireballs ya da Pyroblast kullandıktan sonra bir Meteor çağırıyor (25’ti).
  • Sun King’s Blessing artık 8 Hot Streaks tüketmeyi gerektiriyor (12’ydi) ve 6 saniyeliğine Combustion sağlıyor (5 saniyeydi)
  • Don
  • Cold Front artık 30 Frostbolts ya da Flurries kullandıktan sonra bir Frozen Orb çağırıyor (60’tı).
  • Freezing Winds artık Fingers of Frost’u her 2 saniyede bir tetikleyecek (3 saniyeydi).
  • MONK
  • Shaohao’s Might artık Tiger Palm’ın normal hasarın% 300’ünü (% 250’ydi) vermesi için% 40 şansa (% 10’du) ve Brew’larınızın kalan cooldown süresini 2 saniye daha düşürmesine (1 saniyeydi) neden oluyor.
  • Brewmaster
  • Mighty Pour artık Celestial Brew’in Zırhınızı 8 saniyeliğine (7 saniyeydi)% 50 arttırmasına (% 25’ti) ve Purifying Brew’ın bir şarj tüketmeme şansı% 35’e sahip olmasına neden oluyor (% 25’ti).
  • Mistweaver
  • Clouded Focus iyileştirmesi% 20 arttırıldı (% 15’ti) ve mana bedeli% 20 düşürüldü (% 15’ti).
  • Windwalker
  • Xuen’in Battlegear kritik vuruş şansı% 50 arttırıldı (% 30’du) ve Fists of Fury bekleme süresi 5 saniye düşürüldü (2,5 saniyeydi).
  • PALADIN
  • Vanguard’s Momentum, 10 saniyeliğine (8 saniyeydi) verilen Holy hasarı% 4 arttıracak (% 3’tü).
  • Of Dusk and Dawn buff süresi 12 saniyeye (8 saniyeydi) ve Blessing of Dusk hasar azaltması% 4’e çıkarıldı (% 3’tü).
  • Kutsal
  • Inflorescence of the Sunwell, Infusion of Light etkilerini% 30 arttıracak (% 20’ydi).
  • Shadowbreaker, Dawn of the Sun buff süresi 8 saniyeye çıkarıldı (6 saniyeydi).
  • Maraad’ın Dying Breath’in Light of the Martyr’e iyileştirme bonusu artık kendisine hasarı artırmıyor. Ek olarak, Maraad’s Dying Breath artık tüm Light of the Martyr kendisine hasarının 5 saniye boyunca verilmesine neden oluyor.
  • Koruma
  • Ardent Protector’s Sanctum yeniden tasarlandı – Ardent Defender sizi ölümden kurtardığında% 40 ek can yeniler. Ardent Defender sizi ölümden kurtarmadan sona erdiğinde, kalan cooldown’ı% 40 azaltılır (60 saniyeydi).
  • Ardent Protector’s Sanctum ile alakalı, Ardent Defender kullanımlarının yakındaki Protection Paladin’in Ardent Defender’ını bekleme süresine sokmasına sebep olan bir sorun giderildi.
  • The Magistrate’s Judgment’ın Shining Light bedava dağıttığı bir Word of Glory kullanılırken tüketilmesine sebep olan bir sorun düzeltildi.
  • İntikam
  • Final Karar hasarı% 15 artırıldı.
  • The Magistrate’s Judgment artık Holy Power etkisi altındayken harcandığında uygun miktarda Crusade istifi sağlıyor.
  • PRIEST
  • Cauterizing Shadows’un iyileştirmesi% 36 arttırıldı ve artık kritik vuruş yapabilir.
  • Disiplin
  • Cauterizing Shadows artık Mastery: Grace ile beraber çalışıyor.
  • Kiss of Death, Shadow Word: Death’in cooldown süresini 12 saniye düşürür (8 saniyeydi).
  • Kutsal
  • Divine Image artık Shadow Word: Pain ya da Mindgames (Venthyr Yeteneği) kullanıldığında Searing Light ve Unholy Nova (Necrolord Yeteneği) kullanıldığında Holy Nova kullanacak. İlaveten, Divine Image etkinken Rahip kitle kontrolünde ise, görüntü yakındaki düşük hp müttefiklere tek hedef iyileştirme büyüleri yapacaktır.
  • Divine Image yazım aynalama bekleme süresi kaldırıldı (ör. Bir Shadow Word: Death after a Holy Fire’ı sıraya koymak artık 2 Searing Lights’ı tetikleyecek).
  • Flash Concentration buff süresi 20 saniyeye çıkarıldı (15 saniyeydi).
  • Ölçülmüş Tefekkür artık bir Arena maçı başladığında temizleniyor.
  • Gölge
  • Painbreaker Psalm 30’a kadar Insanity üretiyor (20’ydi) ve artık Death and Madness (Talent) ile çalışıyor.
  • Shadowflame Rift’in hasarı% 40 arttırıldı.
  • ROGUE
  • Mark of the Master Assassin artık sadece otomatik saldırı ve Rogue yeteneklerinin kritik vuruş şansını etkiliyor.
  • Tiny Toxic Blade artık Shiv’in% 500 daha fazla hasar vermesine neden oluyor (% 350’ydi).
  • Essence of Bloodfang hasarı% 30 arttırıldı.
  • Suikast
  • Doomblade artık ek bir% 45 Kanama hasarı veriyor (% 30’du).
  • Duskwalker’s Patch, harcamış olduğunuz her 30 Enerji için Vendetta’nın cooldown süresini düşürür (50 Enerjiydi).
  • Haydut
  • Guile Charm, verdiğiniz hasarı% 15’e kadar arttırır (% 10’du) ve 12 saniyeye kadar sürer (10 saniyeydi).
  • Greenskin’s Wickers, bir sonraki Pistol Shot’unuzun hasarını% 300 arttıracak (% 200’dü).
  • Concealed Blunderbuss artık bir sonraki Pistol Shot’ınızı 3 kez daha ateşleme şansına sahip (2’ydi).
  • İncelik
  • Rotten artık Backstab’ın% 50 daha fazla hasar vermesine neden oluyor (% 30’du).
  • Deathly Shadows, verilen tüm hasarı 15 saniyeliğine% 20 arttırır (% 15’ti) (12 saniyeydi).
  • ŞAMAN
  • Elemental
  • Echoes of Great Sundering artık Earthquake’in% 120 ek hasar vermesine neden oluyor (% 175’ti).
  • Artırma
  • Legacy of the Frost Witch artık Stormstrike’ın% 30 daha fazla hasar vermesine neden oluyor (% 15’ti).
  • Doom Winds’in zayıflatması artık ölümde de devam ediyor.
  • Restorasyon
  • Jonat’ın Natural Focus özelliği artık bir sonraki Chain Heal’i% 20 arttırıyor (% 10’du).
  • Spiritwalker’s Tidal Totem artık Healing Wave ve Chain Heal’in mana maliyetini% 40 düşürecek (% 25’ti).
  • WARLOCK
  • Affliction
  • Malefic Wrath duration increased to 10 seconds (was 8 seconds) and damage per stack increased to 35% (was 25%).
  • Wrath of Consumption duration increased to 30 seconds (was 20 seconds) and periodic damage increased to 6% (was 5%).
  • Wrath of Consumption now properly increases the damage of Scouring Tithe’s ( Kyrian) periodic effects.
  • Demonology
  • Implosive Potential’s Haste buff duration increased to 12 seconds (was 8 seconds).
  • Balespider’s Burning Core increases the damage of Demonbolt by 15% per stack (was 8% per stack).
  • Grim Inquisitor’s Dread Calling increased to 4% per stack (was 3% per stack).
  • Destruction
  • Madness of the Azj’aqir duration increased to 4 seconds (was 3 seconds).
  • Embers of the Diabolic Raiment now properly generate 6 Soul Shard Fragments when dealing a critical strike with Incinerate.
  • WARRIOR
  • Arms
  • Enduring Blow’s chance to apply the Colossus Smash effect increased to 25% (was 15%) and duration increased to 6 seconds (was 5 seconds).
  • Battlelord now triggers from Overpower (was Slam) and reduces the Rage cost of your next Mortal Strike by 15 Rage (was 12).
  • Exploiter’s Mortal Strike damage bonus increased to 50% (was 25%) and the damage bonus for Venthyr Warriors increased to 36% (was 18%).
  • Fury
  • Cadence of Fujieda duration increased to 12 seconds (was 8 seconds).
  • Will of the Berserker duration increased to 12 seconds (was 8 seconds).
  • Reckless Defense now triggers from all Rampage hits (was Rampage critical strikes) and reduces the remaining cooldown of Recklessness and Enraged Regeneration by 1 second (was 3 seconds).
  • Protection
  • Reprisal has been redesigned – Charge and Intervene grant you Shield Block for 4 seconds, Revenge!, and generates 20 Rage.
  • Unbreakable Will now also grants an additional charge of Shield Wall.
  • Seismic Reverberation damage increased to 75% (was 40%).
  • FALCI
  • Izdırap
  • Malefic Wrath süresi 10 saniyeye çıkarıldı (8 saniyeydi) ve yük başına hasar% 35’e çıkarıldı (% 25’ti).
  • Wrath of Consumption süresi 30 saniyeye (20 saniyeydi) ve periyodik hasar% 6’ya çıkarıldı (% 5’ti).
  • Wrath of Consumption artık Scouring Tithe’nin (Kyrian) periyodik etkilerinin hasarını düzgün bir biçimde arttırıyor.
  • İblis bilimi
  • Implosive Potential’ın Haste güçlendirme süresi 12 saniyeye çıkarıldı (8 saniyeydi).
  • Balespider’s Burning Core, Demonbolt’un hasarını yığın başına% 15 arttırdı (yığın başına% 8’di).
  • Grim Inquisitor’s Dread Calling yığın başına% 4’e çıkarıldı (yığın başına% 3’tü).
  • Yıkım
  • Madness of the Azj’aqir süresi 4 saniyeye çıkarıldı (3 saniyeydi).
  • Embers of the Diabolic Raiment, Incinerate ile kritik bir saldırıya uğradığında artık düzgün bir biçimde 6 Soul Shard Fragment üretecek.
  • SAVAŞÇI
  • Silâh
  • Enduring Blow’un Colossus Smash etkisini uygulama şansı% 25’e (% 15’ti) ve süresi 6 saniyeye çıkarıldı (5 saniyeydi).
  • Battlelord artık Overpower’dan tetikleniyor (Slam’tı) ve bir sonraki Mortal Strike’ın Rage maliyetini 15 Rage düşürüyor (12’ydi).
  • Exploiter’s Mortal Strike hasar bonusu% 50’ye (% 25’ti) ve Venthyr Warriors’ın hasar bonusu% 36’ya çıkarıldı (% 18’di).
  • Öfke
  • Cadence of Fujieda süresi 12 saniyeye çıkarıldı (8 saniyeydi).
  • Will of the Berserker süresi 12 saniyeye çıkarıldı (8 saniyeydi).
  • Reckless Defense artık tüm Rampage vuruşlarından tetikleniyor (Rampage kritik vuruşlardı) ve kalan Recklessness ve Enraged Regeneration cooldownlarını 1 saniye düşürüyor (3 saniyeydi).
  • Koruma
  • Misilleme yeniden tasarlandı – Hücum Et ve Müdahale, 4 saniyeliğine Kalkan Bloku, İntikam! Ve 20 Öfke oluşturuyor.
  • Kırılmaz İrade artık ek bir Kalkan Duvarı yükü veriyor.
  • Seismic Reverberation hasarı% 75’e çıkarıldı (% 40’tı).

 

 

  • Oyuncuya Karşı Oyuncu
  • Savaş Alanları
  • Warsong Gulch ve Twin Peaks’teki Horde bayrak boyutu, Alliance bayrağının boyutuna uyacak şekilde artırıldı.
  • Focused Assault ve Brutal Assault artık Warsong Gulch, Twin Peaks ve Eye of the Storm’da istif başına alınan hasarı% 10 arttırıyor ve alınan iyileştirmeyi% 5 düşürüyor.
  • Deepwind Gorge yandan ele geçirme noktası bayrakları artık savaş alanı başladıktan 14 saniye sonra ortaya çıkıyor ve merkezi bayrak savaş alanı başladıktan 18 saniye sonra ortaya çıkıyor (hemen başlangıçtaydı).
  • Battle Flags’in Wintergrasp ya da Ashran Battlegrounds’ta kullanılamamasına sebep olan bir sorun giderildi.
  • Bloodlust, Heroism, Time Warp, Primal Rage ve Drums of Heroism / Maelstrom artık Battleground hazırlık aşamasında kullanılamayacak.
  • Ashran
  • Ulus başına maksimum oyuncu sayısı artık 35 (30’du).
  • Başlangıç takviyeleri artık 175 (150’ydi).
  • Her iki grubun da Yıldız Kök Yumruları ve Şarkı Çiçeklerine daha kolay erişmesine izin vermek için, bu lezzetli ikramların ikisi de artık Karanlık Orman ve Kök Sığınağında birbirlerinin yanında ortaya çıkacak.
  • Artifact Fragment’ın Kronus ve Fangrall’ı çağırma maliyeti 1500’e düşürüldü (3000’ti).
  • Horde ve Alliance kule büyücüleri artık öldürüldüklerinde 30 Reinforcement değerinde (50’ydi).
  • Horde ve Alliance kule büyücülerinin büyüleri ayarlandı:
  • Rylai Crestfall – İttifak Kulesi Büyücüsü
  • Northrend Winds artık Frost hasarıyla hedefin maksimum sağlığının% 15’ini veriyor.
  • Frostbolt artık hedefin maksimum sağlığının% 8’i Frost hasarı veriyor.
  • Frostbolt Volley artık hedefin maksimum sağlığının% 15’i Frost hasarı veriyor.
  • Artık Mass Polymorph kullanmıyor.
  • Jeron Emberfall – Horde Kulesi Büyücüsü
  • Fireball artık hedefin Fire hasarındaki maksimum sağlığının% 8’ini veriyor.
  • Combustion Nova artık hedefin Fire hasarı olarak maksimum sağlığının% 15’ini veriyor.
  • Ignite artık hedefin maksimum sağlığının% 1’i Fire hasarı veriyor.
  • Living Bomb başlangıç büyüsü artık hedefin Fire hasarındaki maksimum sağlığının% 5’i kadar veriyor.
  • Yaşayan Bomba patlaması artık hedefin Fire hasarındaki maksimum sağlığının% 15’ini veriyor.
  • Yaşayan Bomba artık patlarken geri tepmeye neden olmuyor.
  • Jeron’un çağrılan Lava Fury’si tarafından yapılan Magma Blast, artık hedefin maksimum sağlığının% 5’i Fire hasarı veriyor.
  • Fetih Adası
  • Glaive Thrower sağlığı% 40 artırıldı.
  • Alliance ve Horde Commander sağlığı% 50 arttırıldı.
  • Yıkıcı sağlığı% 25 arttı.
  • Mancınık sağlığı% 100 arttırıldı.
  • Duvarları yıkmak için gerekli olan kuşatma hasarı miktarı% 20 artırıldı.
  • Wintergrasp
  • Kırık Tapınak ve Batık Yüzük Atölyeleri artık savaş başladığında saldıran ekip tarafından kontrol ediliyor.
  • Wintergrasp Wall, Wintergrasp Fortress Wall ve Wintergrasp Fortress Gate sağlığı% 20 düşürüldü.
  • Destroying Towers, maç süresini 8 dakika düşürür (5 dakikaydı).
  • Siege Engine’in Steam Rush becerisi, oyuncunun sağlığının% 20-35’ini etkiler (% 30-45’ti).
  • Demolisher’s Hurl Boulder becerisi, oyuncunun sağlığının% 20-25’ini etkiler (% 36’ydı).
  • Yıkıcılar artık kale duvarlarına ve kulelere vururken daha tutarlı bir biçimde kuşatma hasarı verecek.
  • 5 dakika sonra, savaş alanında rütbesi olmayan tüm oyunculara (geç katılan oyuncular dahil) artık Onbaşı rütbesi verilecek.
  • Sınıflar
  • Ashen Hallow (Venthyr Paladin), Spear of Bastion (Kyrian Warrior), Resonating Arrow (Kyrian Hunter) ve Wild Spirits (Night Fae Hunter) görsel efektleri artık düşman oyuncular tarafından kullanıldığında daha kolay ayırt edilebilir.
  • ÖLÜM ŞÖVALYESİ
  • PvP’de Raise Dead’in (Seviye 1) geçici ghoul versiyonunu çağırırken sersemletme kaldırıldı.
  • Rune of Sanguination’daki Satiated zayıflatması artık PvP mahzenlerine girildiğinde kaldırılacak.
  • ŞEYTAN AVCISI
  • İntikam
  • Illidan’ın Kavrama (PvP Yeteneği) etkisinin hedefi fırlatmamasına sebep olan bir sorun düzeltildi.
  • Avcı
  • Roar of Sacrifice (PvP Talent), Hunter’ın peti öldüğünde ya da kitle kontrolünde iken artık kullanılamayacak.
  • MAGE
  • Ice Form (PvP Talent) artık yerini aldığı yetenek olan Icy Veins ile eşleşecek küresel cooldown’da değil.
  • Icy Propulsion kanalı artık Ice Form (PvP Talent) ile doğru biçimde çalışacak.
  • Nether Precision ve Arcane Prodigy kanalları artık Arcane Empowerment (PvP Talent) ile doğru biçimde çalışacak.
  • PALADIN
  • Kutsal
  • Divine Vision (PvP Talent) artık Aura Mastery’nin cooldown süresini 1 dakika düşürüyor (Shadow Resistance Aura veriyordu).
  • Ultimate Sacrifice (PvP Talent) artık Blessing of Sacrifice’in mevcut etkilerine ilave olarak 6 saniye sürmesine neden oluyor.
  • Cleanse the Weak (PvP Talent) ‘in kimi zaman birden çok debuffı dağıtmamasına sebep olan bir sorun giderildi.
  • Koruma
  • Steed of Glory (PvP Talent) artık sadece köklere ve tuzaklara bağışıklık kazandıracak (tüm kitle kontrol efektleriydi).
  • Kraliyet Kararnamesi kanalının Guardian of the Forgotten Queen’i (PvP Talent) etkilemesini engelleyen bir sorun giderildi.
  • İntikam
  • Bir müttefik öldüğünde Ultimate Retribution’dan (PvP Talent) diriliş bonusunun Paladin’e uygulanmamasına sebep olan bir sorun giderildi.
  • PRIEST
  • Oyuncular bir PvP hedefini yakalamaya çalıştığında Greater Fade artık iptal edilecek.
  • Mass Dispel artık Greater Fade’i iptal etmiyor.
  • Gölge
  • Mind Bomb tetiklendiğinde ya da Shadow Crash (Talent) hasar verdiğinde Greater Fade (PvP Talent) artık iptal edilmiyor.
  • ROGUE
  • Haydut
  • Control is King (PvP Talent) artık daha uzun vadeli bir Adrenaline Rush’ı geçersiz kılamayacak.
  • İncelik
  • Shadowy Duel (PvP Talent) artık Ice Block ya da Divine Shield gibi aktif bağışıklığa sahip hedeflere uygulanamayacak.
  • ŞAMAN
  • Hex artık, eğer oyuncu Hex’e duyarlıysa, bir PvP hedefini yakalamak için kanallık yapan oyuncuları kesintiye uğratıyor.
  • FALCI
  • Amplify Curse (PvP Talent) cooldown’ı 30 saniyeye düşürüldü (45 saniyeydi).
  • Casting Circle (PvP Talent) artık Unending Resolve’un kesinti bağışıklığını vermeyi durdurmasına neden olmayacak.
  • Demon Armor (PvP Talent), Armor’u% 160 arttıracak (% 90’dı).
  • Izdırap
  • Hızlı Bulaşmanın (PvP Yeteneği) kitle kontrol yeteneklerinin etkisi altındayken kullanılabileceği bir sorun düzeltildi.
  • SAVAŞÇI
  • Barbarian (PvP talent) artık Leaper (Legendary Effect) ile kullanıldığında tüm Heroic Leap yüklerinin cooldown süresini sıfırlamıyor.
  • Silâh
  • Birden fazla Savaş Sancağı etkinse War Banner’ın (PvP Talent) erken süresinin dolmasına sebep olan bir sorun düzeltildi.
  • Koruma
  • Overwatch’un (PvP Talent) yansıyan hasar tetiklemeleri ve etki alanı büyüleri tarafından yanlış bir biçimde tüketilmesine sebep olan bir sorun düzeltildi.

 

  • Maw
  • Ve’nari’ye Torghast’taki tüm uzun yürünebilir zincirlerdeki ışınlanma düğümlerini ortaya çıkaran yeni bir hesap çapında kilit açma eklendi, bu şekilde zincirleri hızlı bir şekilde geçebilir ve yükseklik korkunuzla yüzleşmek mecburiyetinde kalmazsınız.
  • Winged Soul Eaters Hunt’ın 1.Aşaması için gereken Anima Devourer’ın sağlığı ve miktarı düşürüldü.
  • Torghast, Lanetliler Kulesi
  • Herhangi bir Torghast koşusuna çıkmadan önce her kanadın kısa bir açıklaması artık mevcut.
  • Başarı şansınızı çok daha iyi artırmak için, denenecek Katman güçlüğünü seçerken artık tavsiye edilen bir öğe seviyesi gösterilecek.
  • Birden fazla kattaki düşman sayısı azaltıldı.
  • Anima Güçleri
  • KIRYALI
  • Parliament Stone, hızı% 50 arttırıyor (% 30’du) ve artık ayrıca kaçma şansını% 25 arttırıyor. 1 kez elde etmek mümkündür (2’ydi).
  • NECROLORD
  • Yeni Anima Gücü: Desolate Chitin (Nadir) – Fleshcraft% 50 daha fazla hasar emer. 3 kez elde etmek mümkündür.
  • Malevolent Stitching birincil statünüzü% 20 artırır (% 8’di) ve artık Nadir nadirdir (Nadirdi). 1 kez elde etmek mümkündür (3’tü).
  • Musofobik Femur kaldırıldı.
  • GECE FAE
  • Yeni Anima Gücü: Frigid Wildseed (Epic) – Soulshape’in etkinleştirilmesi, kalkış ve varış noktasının 12 metre içerisindeki düşmanları 6 saniye boyunca sersemletir. 1 kez elde etmek mümkündür.
  • Yeni Anima Gücü: Ethereal Wildseed (Nadir) – Soulshape ve Flicker, maksimum sağlığınızın% 20’si kadar sizi iyileştirir. 2 kez elde etmek mümkündür.
  • Clinging Fog ve Crystalised Dreams kaldırıldı.
  • VENTHYR
  • Gnarled Key, Door of Shadows kullanım süresini% 20 düşürdü (% 10’du) ve cooldown süresini istif başına 6 saniye düşürdü (3 saniyeydi). 5 defaya kadar yığınlanır (10’du).
  • ÖLÜM ŞÖVALYESİ
  • New Anima Power: Entropic Pool (Epic) – Death and Decay ile hasar vermek, hedefe vermiş olduğuniz hasarı% 2 arttırır. Bu etki birikir.
  • Yeni Anima Gücü: Kemik Borçlu (Nadir) – Ölüm Tutuşu, hedefin size vermiş olduğu hasarı 10 saniyeliğine% 20 azaltır ve bir Risen Skulker ya da Magus of the Dead’i 1 dakika boyunca hareketlendirir.
  • Bone Borrower ve Bone Harvester tarafından çağrılan minyonların vermiş olduğu hasar büyük oranda artırıldı.
  • Occult Emitter yeniden tasarlandı – Artık Anti-Magic Shell ya da Anti-Magic Zone’dan etkilenirken Runic Power üretimini% 100 arttırıyor.
  • Monstrous Concoction yeniden tasarlandı – Artık Death Coil kullandığınızda sizin ve tüm minyonlarınız için hasarı ve saldırı hızını 8 saniyeliğine% 10 arttıracak.
  • Exterminator yeniden tasarlandı – Artık 2 ek maksimum Death Grip şarjı veriyor ve bir Mawrat’ı öldürmek tüm şarjları sıfırlıyor. 2 kez istiflenir.
  • Darkreaver’s Ward artık ayrıca Anti-Magic Shell süresini 3 saniye arttırıyor ve Anti-Magic Zone’un büyü hasarı azaltımını artık arttırmıyor.
  • Darkreaver’ın Lens büyü yansıması artık Anti-Magic Shell için de geçerli.
  • Creeping Decay artık ek bir yüke sahip ve Death and Decay’inizdeyken artık% 10 hasar azaltma sağlamıyor.
  • Death Turf artık Death and Decay modundayken düşmanlardan aldığınız hasarı% 10 düşürecek.
  • Unbreakable Cuffs artık etkilenen düşmanlara vermiş olduğuniz Fiziksel ve Don hasarını% 15 arttırıyor ve Chains of Ice’ın süresini artık artırmıyor.
  • Blood-Tinged Poker artık Sacrificial Pact hasarını% 400 arttırıyor (% 300’dü) ve Raise Dead’in cooldown süresini 20 saniyeye düşürüyor (25 saniyeydi).
  • Lich Robes artık Lichborne’un cooldown süresini harcanan her 10 Runic Power başına (Death Strike kullanıyordu) 4 saniye (10 saniyeydi) düşürecek. 2 kez yığınlanır (3’tü).
  • Force Pull, Death Hook olarak yeniden adlandırıldı ve ek bir etkiye sahip – Death Grip’in sizi hedefe çekmesine neden oluyor.
  • Phearomonlar artık Nadir nadirdir.
  • Deathlord’s Lesson, Deathlord’s Legacy ve Animate Armaments kaldırıldı.
  • ŞEYTAN AVCISI
  • Soarstone artık saniyede% 6 iyileştiriyor (% 3’tü).
  • Shifting Signet artık Metamorphosis bekleme süresini% 30 düşürüyor (% 15’ti). 3 defaya kadar yığınlanır (4’tü).
  • Phantasmal Iris hasarı% 5 arttırıldı (% 1’di).
  • Seeker’s Rage artık bir Ashen Phylactery’yi yok ederken Demon Blades, Demon’s Bite ya da Shear’ınızın hasarını yığın başına% 2 arttıracak (% 20’ydi) ve Demon Blades, Demon’s Bite ya da Shear kullanıldığında bu etki artık tüketilmeyecek.
  • Ragehoof artık bir Mawrat’ı öldürürken Metamorphosis’in cooldown süresini 6 saniye düşürüyor (süre uzatılıyordu).
  • Fel Rush ya da Infernal Strike hasar vermezse Furywing artık size hasar vermeyecek.
  • Sacrificial Soul-Ash artık Elysian Decree’nin (Kyrian Yeteneği) hasarını düzgün bir biçimde arttırıyor.
  • DRUID
  • Druidlerin Podtender (Dreamweaver Soulbind) içindeyken ölmeleri durumunda nadiren sersemlemiş bir durumda kalmalarına sebep olan bir sorun düzeltildi.
  • Avcı
  • Bag of Mawrat Eyes artık daha kısa süreli kendiliğinden yapılan Bestial Wrath tarafından değiştirilemez.
  • Yanlış Yönlendirme süresi dolduktan sonra Sislenmiş Kristal ve Güçlendirici Kristal’in kimi zaman etkin kalmasına sebep olan bir sorun giderildi.
  • MAGE
  • Yeni Anima Gücü: Yerçekimi Dinamosu (Destansı) – Düşmanları Vurmak, Köklendirmek ya da Güçsüzleştirmek, 8 saniye boyunca ateş, gizem ve don büyülerine% 50 ekstra hasar verir.
  • Yeni Anima Gücü: Kronomancının Kum Saati (Ender) – Alter Time sırasında, siz ve Ayna Görüntüleriniz Zaman Bükülmesini kazanır.
  • New Anima Power: Sorceror’s Frozen Soul (Nadir) – Ice Block’un cooldown’ı yoktur.
  • Yeni Anima Gücü: Incanter’ın Totemi (Nadir) – Bariyerleriniz tarafından emilen hasar, emilen miktara bağlı şekilde% 20’ye kadar artırılmış Zeka kazandırır.
  • Yeni Anima Gücü: Eldritch Öğretileri (Yaygın) – Pyroblast, Flurry ve Arcane Barrage hasarı% 25 arttırıldı.
  • Dimensional Blade artık bir düşmanın içinden göz kırparken Blink bekleme sürenizi yeniliyor ve Mawrats’ın içinden göz kırpmak onları anında öldürecek (bir Mawrat’ın içinden göz kırpması, onu anında öldürecek ve 3 kez Blink verecektir).
  • Sapphire Prism artık istif başına 2 ek Ayna Görüntüsü çağırıyor (1’di) ve artık Yaygın nadirdir.
  • Creeping Freeze artık Everwarm Socks olmadan çalışmaktadır ve artık herhangi bir zamanda edinilebilir.
  • Lingering Torments (Venthyr), Mirrors of Torment hasarını% 25 arttıracak (% 10’du).
  • Malevolence (Venthyr) artık hedef etkilenmişken ölürse Mirrors of Torment’ın cooldown’sının sıfırlanmasına neden oluyor (şuydu: Mirror hasarı öldürücü darbe olmalıydı).
  • Maldo’s Enchanted Cane, Polymorbid Rat Liver, Tome of Zoomancy ve Alluring Cheese kaldırıldı.
  • PRIEST
  • Yeni Anima Gücü: Karanlık Teknik (Nadir) – Mind Bomb ya da Psychic Scream’den etkilenen düşmanlar, her 1 saniyede bir sağlığınızın% 5’i kadar hasar alır. Bu hasar Mind Bomb ya da Psychic Scream’i kıramaz.
  • Yeni Anima Gücü: Voidwraith Signet (Nadir) – Shadow Word ile bir düşmanı öldürmek: Death, bir Voidwraith koruyucusu çağırarak 1 dakikalığına Void Flay uygulayarak% 50’nin üstündeki düşmanlara% 100 ek hasar verir.
  • Yeni Anima Power: Soul of an Archon (Rare) – Power Infusion artık tüm periyodik hasarı ve iyileştirmeyi% 100 arttırıyor.
  • New Anima Power: Cowl of Influence (Uncommon) – Artık Mind Control sırasında karakterinizi kontrol edebilirsiniz, ancak 30 saniyelik bir cooldowna sahiptir.
  • Yeni Anima Gücü: Işıkla Aşılanmış Yumurta (Yaygın Olmayan) – Çarp / Zihin Yüzü, size Güç İnfüzyonu vermek için% 15 /% 5 şansa sahiptir.
  • Yeni Anima Gücü: Fallen Priest’s Blessing (Common) – Holy Fire ya da Mind Blast kullanmak, bir sonraki Devouring Plague’in hasarını ya da iyileştirmesini% 30, Penance’ı% 30 ya da Chastise’ı% 60 artırır. Bu efekt birikir ancak süresi yenilenmez.
  • Enduring Spirit büyü süresi% 80 arttırıldı (% 50’ydi).
  • Puppetmaster’s Strings, Cowl of Influence bilinmediği sürece artık oyuncuya sunulamayacak.
  • Earworm’un tetiklenme şansı yığın başına% 5’e çıkarıldı (% 3’tü).
  • Mindmancer’s Handgloves artık Mindgames’in hasarını% 20 arttırıyor (kullanım hızı düşürüldü).
  • Vandal’s Zeal artık 3 kez elde etmek mümkündür (1’di).
  • Psychic Wallet, Soul Sapper ve Art of Phantasmal Healing kaldırıldı.
  • Catharstick artık Shadow Word: Pain’den, Shadow talent, Misery Vampiric Touch tarafından doğru biçimde tetikleniyor.
  • ROGUE
  • Silent Footpad’lerin Rogue’un yakın dövüş hasarını artırmamasına sebep olan bir sorun düzeltildi.
  • Silent Footpad’ler artık Stealth’ten Vanish’e kadar etkinleştirilebilir.
  • ŞAMAN
  • Yeni Anima Gücü: Tükenmiş Tesla Bobini (Destansı) – Her 15 saniyede bir Stormkeeper’ın etkilerini kazanın.
  • Yeni Anima Gücü: Saf Elemental Çekirdek (Nadir) – Elemental için Ateş Elementi ya da Fırtına Elementinin süresini% 50 artırır. Yükseltme için Vahşi Ruhların süresini% 100 artırır. Spirit Link Totem’i düşürdüğünüzde, tüm müttefikleri maksimum Sağlıklarının% 15’i kadar iyileştirin ve yarıçaptaki tüm düşmanlara, Yenilenme İçin Maksimum Sağlıklarının% 15’i kadar hasar verin. 2 defaya kadar yığınlanır.
  • Yeni Anima Power: Bottle of Swirling Maelstrom (Common) Elemental için Earthquake ve Earth Shock hasarını arttırır, Maelstrom Weapon bonus hasarı ve İyileştirme için iyileştirmeyi arttırır ve İyileştirme için Şifalı Yağmurunuzdaki düşmanlara düzenli olarak doğa hasarı verir. 3 defaya kadar yığınlanır.
  • Storm Conduit artık doğa ve don hasarını% 50 arttırıyor (Lightning Bolt ve Chain Lightning idi).
  • Tsunami Relic artık yapılan iyileştirmeyi% 50 arttırıyor (iyileştirme büyülerini daha hızlı yapıyordu).
  • Blood of Heroes artık hemde kat başına ilk Bloodlust ya da Heroism’in cooldown süresine maruz kalmamasına neden oluyor ve artık Nadir nadirdir.
  • Deathseer Choker hasarı ve totem başına iyileştirme% 10 arttırıldı (% 5’ti).
  • Heart of the Deathseer yeniden tasarlandı – Chain Lightning, Elemental ve Restoration için atlama başına 3 hedefe daha isabet ediyor ve hasar% 20 artıyor. Lava Lash artık Flame Shock’u yakındaki 5 hedefe yayar ve Lava Lash hasarı, Geliştirme için% 500 artar.
  • Ghost Bone ve Shield of Spirits kaldırıldı.
  • FALCI
  • Patlama Meşalesi yeniden tasarlandı – Shadowbolt, Drain Soul (Talent), Demonic Core ve Incinerate hasarını yığın başına% 75 arttırır. 3 defaya kadar yığınlanır.
  • Inferno Skewers yeniden tasarlandı – Seed of Corruption, Implosion ve Rain of Fire’ın hasarını% 75 artırır. 4 defaya kadar yığınlanır.
  • Pact of Thickness artık çağrılan iblislerin sağlığını ve hasarını% 50 arttırıyor (yalnızca iblis sağlığıydı).
  • Smoking Shard of Teleportation buff süresi 15 saniyeye çıkarıldı (10 saniyeydi).
  • Bottled Shadow süresi 30 saniyeye çıkarıldı (15 saniyeydi).
  • Visage of Lethality yeniden tasarlandı – Bir otomatik saldırı tarafından yakın dövüşe maruz kaldığınızda, 8 saniye boyunca yakındaki tüm düşmanlardan korkarsınız. Etki her 45 saniyede bir olabilir.
  • Hellfire Paktı ve Crystal of Perpetual Displacement kaldırıldı.
  • SAVAŞÇI
  • Yeni Anima Gücü: Glory of Skyhold (Nadir) – Heroic Leap, 2 ek yük kazanır. 1 kez elde etmek mümkündür.
  • Yeni Anima Gücü: Tideskorn’un Kılıcı (Nadir) – Kahraman Sıçrayışınıza indiğinizde Moral Bozan bir Bağırış (Koruma) ya da Delici bir Uluyan (Kollar ve Öfke) bağırırsınız. 1 kez elde etmek mümkündür. Repulsive Pennant artık Fatih’in Sancağı etkinken her 3 saniyede bir 15 yarda içerisindeki tüm düşmanlara hasar veriyor. 2 kez elde etmek mümkündür (3’tü).
  • Yeni Anima Gücü: Yıpranmış Rün Taşı (Nadir) – Berserker Rage, Overpower, Raging Blow ya da Revenge’in hasarını% 40 artırır. 3 kez elde etmek mümkündür.
  • Yeni Anima Gücü: Torium Saç Tokası (Yaygın olmayan) – Kasırga, Silah ve Koruma için 10 Rage ve Hiddet için ek 4 Rage üretir. 3 kez elde etmek mümkündür.
  • Yeni Anima Gücü: Gargolmar’ın Parçalanmış Eli (Nadir) – Zafer Hücumu, Kahraman Sıçrayışının kalan bekleme süresini 10 saniye azaltır. 3 kez elde etmek mümkündür.
  • Yeni Anima Gücü: Antik Moloz (Yaygın) – Heroic Leap, indiğiniz yeri paramparça ederek 16 yarda içerisindeki düşmanlara 10 saniye içinde Fiziksel hasar verir. 4 kez elde etmek mümkündür.
  • Brawler’s Brass Knuckles, Rage oluşumunu% 25 arttıracak (% 20’ydi). 4 kez elde etmek mümkündür (5’ti).
  • Edge of Hatred, Rampage, Mortal Strike ve Shield Slam’in hasarını% 25 arttıracak (% 20’ydi). 4 kez elde etmek mümkündür (5’ti).
  • Fan of Longswords Whirlwind kullanma şansı% 100’e çıkarıldı (% 33’tü). 1 kez elde etmek mümkündür (3’tü).
  • Succulent Carpaccio artık ayrıca Ignore Pain’in cooldown süresini Arms and Fury için 3 saniye düşürüyor. Koruma için Değiştirilmedi.
  • Voracious Culling Blade, Condemn’in (Venthyr Yeteneği) hasarını% 50 arttırdı (% 100’dü).
  • Smoldering Inertia hasar bonusu% 100’e düşürüldü (% 200’dü) ve süre 6 saniyeye çıkarıldı (4 saniyeydi).
  • Spattered Soles, Ragemote ve Champion’s Decree kaldırıldı.

WoW Companion Uygulaması

  • Genişletme seçme düğmesi eylemi bir dokunuşla değiştirildi ve menüdeki genişletmeleri değiştirmek için bir düğme eklendi.
  • Geliştiricilerin notu: Oyuncuların genişletme anahtarı eğiticisini hatırlamakta zorluk çektiklerine dair geri bildirim aldık, bu sebeple işlemi basitleştirdik ve genişletmeleri değiştirmek için ikinci bir yol ekledik.
  • Bölge ve karakter seçme akışı netleştirildi.
  • Geliştiricilerin notu: Seçilen yanlış bölgeyi, bir bölgede karakter olmamasını netleştirmek ve çözmek için geri bildirime dayalı olarak akışı değiştirdik.
  • Telefonun dili makalenin diliyle eşleşmediğinde haber makalelerinin içerik göstermemesi sorunu düzeltildi.
  • Yinelenen Görevler ve Çağrılar ile alakalı bir sorun düzeltildi.
  • Adventures için çeşitli güncellemeler.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir